adolfson94

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda - 31 augusti 2011 21:15

Hejjsan Hoppsan !

Idag på praktiken fick jag sitta i souvenirbutiken och hjälpa till där :) det var lite tråkigt för det kom inte in så mkt folk för att handla..

Sen när jag sluta var jag med sofie och Abas Matilda och Kp :P

Det var kul :P

Nu sitter jag hemma och tittar på sexan.. Nån film som heter Good luck charlie typ tror jag :P Haha

Ska snart gå och lägga mig är dööö trött Q gick upp halv sju idag -.-

Jobbigt !

 

Jag och sofie tog lite bilder idag som jag kommer lägga upp innan jag avslutar !

Men ni får ha det bäst !

 

PUSS OCU HEJ

 

// Amanda

 

         

Av Amanda - 30 augusti 2011 21:48

Hejjsan Hoppsan !

 

Nu är jag hemma från en lång dag !

Sitter i min säng nu med Matilda brevid mig  

har färgat hennes hår.. Igen xD

Idag var det helmatning på praktiken :P

Och så fick jag vara hundvakt :P hehe

Det gick bra idag.. nu är jag jätte trött och matilda ska snart gå hem :P

När hon har gått ska jag lägga mig ;P

Men nu får ha det bäst sålänge 

 

PUSS OCH HEJ 

 

// Amanda   

Av Amanda - 29 augusti 2011 16:30

Hejjsan Hoppsan !!

Idag har det varit en lugn dag på praktiken !

Nu är det sista veckan på havets hus !  

Tråkigt tycker jag ! Trivs jätte bra där !

Men jaja ^^

Är väldigt glad idag ! :D

Har blivit kompis med min älskade kajsa igen ! 

Är så lycklig över det fasten det var mitt fel att vi blev osamms

:( 

Men glad att bråket är över !

Snart ska jag vara med Sofie och några fler !

Bloggar senare ! (K)

 

  

Ha det bäst !

 

// Amanda

Jag och kajsa på bilden   

 

Av Amanda - 27 augusti 2011 20:12

Hejjsan hoppsan !

Idag har jag och farmor varit på hundutställning med mona ! det gick ganska bra för henne på första ronden kom hon tvåa med Ck och sen på andra ronden då det var bästa tik så kom hon fyra. Det var bra :)  Sen åkte vi hem och då bytte jag om och gick ut en lång prommenad med henne i regnet som tog 1,5 timmar ;) Ganska skönt och det tyckte nog Mona med :)

Senare ikväll ska jag titt apå Film med Kamilla och Adam Och kanske Abas :) Vi ska kolla på Rango (stavning) haha Kul :P

Aja nu ska jag göra mig iordning

Bilder kommer senare från utställningen och filmern m.m :)

 

Ha det bäst !

 

PUSS OCH HEJ

 

// Amanda

Av Amanda - 26 augusti 2011 20:19

Hejjsan Hoppsan !

Nu sitter jag med Farmor och tittar på Doobidoo :P

Det är ganska mysigt :P hehe

Ska nog bada Mona snart så att hon är fin tills imorgon ! Så får vi hoppas det går bra för henne (Y) Det tror jag allt ^^

Nu ska jag vara sällskaplig mot farmor igen :)

Så bloggar jag mera imorgon !

 

Ha det bäst !

 

PUSS OCH HEJ

 

// Amanda

Av Amanda - 25 augusti 2011 21:44

Hejjsan Hoppsan !

Idag har jag pluggat nästan hela dagen ^^

Sen vid fyra gick jag ut och träffade Sofie och Matilda Och Abas Och Aziz :) Det var ganska kul.. Sen kom Kim och vi hade trevligt allihopa  

Imorgon ska jag åka till farmor och vara hundvakt åt mona för farmor ska på kalas :) Och på Lördag ska vi ställa ut Mona  ! 

Vi får hålla tummarna på att det går bra för henne !

 

Snart ska jag lägga mig :)

 

Ha det bäst

PUSS OCH HEJ

// Amanda

 

  Mina bäbisar ♥ Fenix och Bittz ♥

Av Amanda - 25 augusti 2011 11:52

God Morgon alla Läsare ! ♥

Idag ska jag plugga plugga och plugga :)

Så jag blir klar med en massa skit tills skolan börja ;)

bloggar mera ikväll !

Sorry btw för att jag inte skrev nått igår. men glömde ^^

 

Ha det bäst

 

PUSS OCH HEJ

// Amanda

Av Amanda - 23 augusti 2011 21:46

Hejjsan Hoppsan !

Idag har det varit lugnt på praktiken under dan.. sen blev det lite stressigt när det var helmatning ! fick vara kvar på havets hus än planerat men det gör inte så mkt..

Hmm jag har inte så mkt att skriva om längre..

Eller jo kom på en sak lite oviktigt men pappa har blivit sjuk nu och jag får en kännsla av att han har smittat mig !!!

Har inte lust med att bli sjuk !!  

För ska på hundutställning på lördag :D Och det är ju kul (Y) Plus så vill jag sköta min praktik och då kan jag ju inte vara sjuk ;)

Aja ska sova nu !

 

Ha det bäst !!

 

PUSS OCH HEJ !

 

// Amanda 

Presentation

Hej Jag är en 17 årig tjej som alltid har humöret på topp !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad har du för kön ?
 Tjej
 Kille

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards