adolfson94

Alla inlägg under september 2011

Av Amanda - 30 september 2011 11:02

Hejjsan hoppsan !

Nu sitter jag och har världens tråkigaste lektion !

Ekonomi :/ så jäkla tråkigt asså :S

Aja idag ska jag åka hem till Lysekil och träffa lite
kompisar och familjen ! :D

Snart slutar vi och då är det mat. Sen ska jag packa och sen
åka hem typ :P Ska fortsätta att flytta till mitt nya rum dessutom ! Så att jag
kan städa ur mitt gamla och lämna in nyckeln ^^

Nu ska jag in på lektionen igen efter en liten rast ^^


Puss och heej


// Amanda ♥♥♥


Av Amanda - 28 september 2011 12:57

Hello snart har jag Engelska men nu ska jag lägga ut bilder från Elins fest :D ♥

 

 

 

Bild över är sötisarna Hannah och Elin ♥

    

 

Cemil o Danne o Martina ♥

     

Cemil o Martina o Danne ♥

   

Cemil o Danne ♥

   

Cemil o Chloé ♥

   

Cemil o Chloé ♥

   

Drickar tävling -.-' Haha fotograf jag !

Hannah Vann hela tiden ^^ ♥

    

Hannah och Frida ♥

 

Orkar inte lägga ut fler bilder det finns över 200 st så det blir lite mkt ^^

Nu ska jag på lektion byebye ♥

 

// Amanda ♥♥

Av Amanda - 26 september 2011 21:57

Hejjsan hoppsan !

Nu sitter jag i vårat uppehållsrum och väntar på Elin och Hannah ♥

Sen ska vi se på film och det blir red riding hood ! :D

Idag har vi haft mentortimme och tre timmars matte :/ Ogillar matte stort !!

Sen har jag fixat så att jag ska byta rum ^^

Så ska väl flytta lite sen efter filmen...

Han inte fixa bilderna från i helgen :/ sorry men lovar att dom kommer imorgon !

 

Natti natt !

 

// Amanda ♥♥♥

Av Amanda - 25 september 2011 21:57

Hejjsan hoppsan !

Nu är jag i dingle igen !

Och nyss kom Elin och Hannah till skolan :D

Igår var jag ju och festade hemma hos Elin för att hon har fyllt 18år :D

Grattis älskade elin i efterskott ! ♥

Just nu sitter vi i mitt rum och Elin sitter och sjunger " en tuff kanin i lyck förpackning " medans hon klipper han.

Bilder kommer imorgon!

Nu ska jag umgår med som natti ! ♥

// Amanda ♥♥

Av Amanda - 24 september 2011 12:33

Morgon alla !

Ja nyss har jag då vaknat typ en timma sen :)

Ska snart ducsha tänkte jag o sen kolla på nån film. Efter fyra nån gång åker jag till Gbg :D Kuligt !

Men nu ska jag fortsätta titta på Idol xD

Pöss o HEJ

 

// Amanda ♥♥

Av Amanda - 23 september 2011 22:18

Hejjsan !

Ja nu är det dags för mig att sova ^^

Ska till gbg imorgon och fira Elin :D Trevligt !!

God natt alla ♥

 

// Amanda

Av Amanda - 22 september 2011 11:39

Hello !

Nu ska jag vara lite seriös här !

När man läser eller tittar eller hör någonting som har hänt andra eller kan så vill man sprida det vidare !

Nyss såg jag en film om Cancer som oftast drabbar ungdomar och vuxna i åldern mellan 16-30 om jag minns rätt ! Cancer är nått som alla kan få och det är inte alla som överlever det men det finns även människor som är så starka så att hon/han överlever det ! Men nu har allt blivit bättre tack vare alla som söker efter en bättre metod ! det går framåt!

Jag tycker alla ska kolla videon och kolla in på deras sida !

http://www.ungcancer.se/


Och videon


 

Nu ska jag äta !

Lyssna och läs !

 

Puss o hej

 

// Amanda ♥♥

Av Amanda - 21 september 2011 21:15

Hejjsan hoppsan !

Nu är jag hemma igen från gbg !

Det var jätte kul på fotograferingen !

vill verkligen göra om det !!!

Vi köpte två bilder för det var så dyrt och kommer lägga t dom :D

Men nu ska jag dra ut o vara med Natta o kanske Hannah :)

Hade hej

Och Puss ♥

 

// Amanda ♥♥♥♥♥

 

   

Presentation

Hej Jag är en 17 årig tjej som alltid har humöret på topp !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad har du för kön ?
 Tjej
 Kille

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards