adolfson94

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda - 19 mars 2012 17:13

Hahahaha Denna videon är min början och mitt slut ^^ ♥

Ja iallafall !

Idag kom jag 10min försent till första lektionen :/ inte så bra ! Satt uppe förlänge och pratade med Agata som sov över :)

Sen har jag haft ett fågel lyssnar prov som gick åt skogen ! Sen gick vu ut och hängde upp våra fågelholkar vi gjort för ett tag sen :)

Men nu sitter jag på mitt rum och snart ska jag gå ner till femman och träffa min ny opererade hannah ♥

PÖSS HEJ !! ♥♥

 

Av Amanda - 12 mars 2012 21:21

Hejjsan hoppsan !

Asså förlåt för att jag har varit så jätte dålig på att uppdatera ! Men jag har inte suttit vid datan så mkt :/ Menmen Ihelgen var jag hos Farmor och tog det lugnt. Övningskörde lite och var på en lång promenad med Mona (bilder kommer) Och idag har jag varit på Sjukhuset hos Ortopeden och kollat mina knän som krånglar för att jag har lösa leder eller nått sånt.. Förstod inte riktigt vad han sa ( Dansk läkare) aja ^^ Imorgon vid 06.35 tror jag det är åker jag till Dingle ♥ Längtar !!

Och snart ska jag kolla på BB sen sova :)

Lägger upp bilderna nu sen så ska jag väl blogga mer imorgon om jag minns ;) men ska försöka bättra mig !

         

PÖSS HEJ !

 

 

Av Amanda - 7 mars 2012 21:53

Hejjsan hoppsan världen ! Idag är jag jätte seg i hela kroppen !

Sov hemme i lysekil idag så jag upp typ 05.15 för att åka 05.40 eftersom pappa körde mig och han börja 06.45 ^^ skit kul ! Så jag är trött som ett as !

Ska snart gå och lägga mig ^^

idag har jag haft en lektion på morgonen som jag försov mig på eftersom när jag kom till skolan gick jag ut en sväng för att bli pigg men så frös jag så mkt när jag kom in igen så jag la mig i sängen som somna -.-

Iallafall sen hade vi inställt dom andra två för att våran lärare åkte med sin klass till England :) Sen på Svenskan såg vi klart på en film som heter Troja eller nåt sånt ^^

Men nu ska jag göra mig iordning för att lägga mig o läsa och sen sova !

PÖSS HEJ !

 

 

Av Amanda - 3 mars 2012 20:32

Hejjsan Hoppsan !

Förlåt för den dåliga uppdateringen denna veckan! Har inte haft tid med det :/

Denna veckan och denna helgen har jag Djurhus Jour ! Så jag är kvar i skolan ^^ Inte så jätte kul men som tur e har jag ju Hannah kvar med mig :D ♥ Så att jag inte är helt 4-ever alone ! ;)

Jag har märkt en sak denna veckan och det är att jag har väldigt svårt att gå upp tidigare än sju :/

Aja ^^

 

men nu ska jag greja lite!

lägger ut bilder från veckan ! :)

 

 

Lite häftigt med en regnbåge innomhus :D

   

Hannah Och Alfons ♥

    Ny bild med min nya mobil :D

Pöss hej !

 

Presentation

Hej Jag är en 17 årig tjej som alltid har humöret på topp !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad har du för kön ?
 Tjej
 Kille

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards