adolfson94

Alla inlägg under februari 2012

Av Amanda - 26 februari 2012 20:43

Hejjsna hoppsan !

Nu är jag tillbaka i Dingle igen !! YEEY ! ♥

Fölåt alla! jag lovade bilder från isvaken men glömde kamerna hemma så dom kommer senare ! Några kan jag lägga ut som jag snor från pappa men inte mina ;(

Vet inte vad som händer ikväll men kommer nog ta det lite lugna ^^

  

Här gör dom iordning så vi kan hoppa i ^^

 

  

Jag var först i :P Här försöker jag komma upp igen efter en liten simmtur :P

 

    

Annas tur men hon tvekar lite innan hon hoppar i ^^ 

 

Slut på bilder för tillfället :P 

 

Men nu ska jag greja lite :D

 

PÖSS HEJJ !!

 

 

Av Amanda - 26 februari 2012 09:34

Hejjsan Hoppsan !

NU skar vi snart åka till Uddevalla och bada Isvak! Bilder kommer ^^

 

PÖSS HEJ !

 

 

Av Amanda - 25 februari 2012 19:57

Hejjsan hoppsan !

Varför ska alltid nått dåligt hända när man börjar få livet att vara bra hela tiden ? Jag var glad för en timma sen och nu har humöret blivit dåligt bara på nån minut :( Vad som hänt berättar jag inte här..

Iallafall idag har jag varit i Simhallen från 10.40 till 13.30 typ. där har jag bara suttit och pratat ^^ kommer förmodligen vara med i Bohusläningen på måndag med ^^

Nu ska jag snart kolla på Melodifestivalen så bloggar senare !

 

PÖSS HEJ !!

 

 

Av Amanda - 24 februari 2012 23:50

 

 

Pöss hej !

 

 

Av Amanda - 24 februari 2012 21:11

Tjatja Igen  !

kom på att jag inte lagt in dagens outfit eller låt eller dagens namnsdag på väldigt länge ^^ så jag tänkte lägga in allt det idag. För idag och inte hela veckan ;) haha

 

Dagens Outfit:

 

    

Osminkad och toffs

Överkropp: En gammal Adidas tröja och ett kort vit linne

Underkropp: Ett par jeans från minns inte^^

 

Dagens låt är:

Timbuktu - Flickan och Kråkan (Mikael Wiehe Cover) 

 

 

Dagens Namnsdag:

 

Grattis alla Mattias

och

Grattis alla Mats !

 

Aja snart är det big brother så ska kolla på det med familjen :D

 

PÖSS HEJ !!

 

 


Av Amanda - 24 februari 2012 20:31

Hejjsan Hoppsan !

Idag är det fredag och jag har tagit det lugnt heela dagen ! :D

Imorgon är det Simmkunnighetens dag. Så Lysekils Simhall har fri entré och man kan få tävla och ta sim märken mm så jag ska hänga där imorgon och visa upp SLS ( Svenska Livräddnings Sällskapet ) och på Söndag är det Öppen Vak igen så kom och BADA :D KUUL ! ;)

Nu ska jag kolla vidare lite men ha det bääst sålänge !!

 

PÖSS HEJ !

 

Av Amanda - 23 februari 2012 20:38

Hejjsan hoppsan ! :D

Idag är det Torsdag och imorgon är det fredag ;)

Nu är det bara tre dagar kvar tills jag åker tillbaka till DINGLE Yeey  ^^

Saknar det såå mkt ! Inte till lektionerna eller lärarna utan rummet och kompisarna ♥

Idag firar hela sverige för våran nya lilla Prinsessa :D

Grattis till dom Båda Glada och stolta Föräldrarna :D

 

Men jag Tänkte även tipsa om en bra sida där du kan tjäna pengar på alla möjliga sätt! Sidan heter Adrecord och på den sidan kan du tjäna pengar på din blogg.


Varje värvning du gör får du 600kr/PER PERSON så delas dom pengarna upp under 3 månader. Alltså du får 200kr i månaden i 3 månader. Förstår ni? Jätteenkelt! Plus att det finns videos där du kan få proffs hjälp av de som jobbar på sidan om hur du ska göra för att det ska bli så lätt som möjligt.


 

 

 

Klicka på bilden över för att komma igång! Du får 600kr! Det är ju helt sjuk!!

 

Pöss och Hej !

 

 

 

 


 

Av Amanda - 22 februari 2012 21:21

Hejjsan Hoppsan !

Idag är det redan ONSDAG ! Asså shit tiden går tvär snabbt ! trodde det var typ måndag eller tisdag xD

Haha jaja så är det väl när man har lov ^^

Idag har jag inte gjort så jätte mkt grejat lite med mitt Cv och hjälpt Matilda med hennes Cv och  varit med Johannes. Eller ja han följde efter mig som vanligt ^^ haha skoja bara :P Nä men vi har typ chillat runt lite och så ^^ Snart ska jag kolla på BB !♥ Love it ! Hannah W e så åhh -.-' ja alla fattar nog ^^

Aja nu ska jag dra och greja ^^


PÖSS HEJ !!


   

Presentation

Hej Jag är en 17 årig tjej som alltid har humöret på topp !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad har du för kön ?
 Tjej
 Kille

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards