adolfson94

Alla inlägg under oktober 2011

Av Amanda - 31 oktober 2011 21:58

Ja nu ska jag då gå och lägga mig !!

 

PÖSS OCH KRAM ♥

 

 

// Amanda ♥♥♥

 

 

Av Amanda - 31 oktober 2011 19:34

Hejjsan Hoppsan !
Idag är det första dagen på lovet ! Och jag har varit hemma hos Anna hela dagen :P
Varit ute några gånger och gått.. det blir lite jobbigt och varmt att bara ligga inne hela dagen och se på film !
Imorgon Ska jag kanske vara med johan :P
Men nu ska jag vara lite social mot Anna som nyss kom hem och johannes som har legat hemma me :P
 
PÖSS HEJ
 
// Amanda ♥♥♥

Av Amanda - 30 oktober 2011 16:20

   Hejsan :) Amanda är på toa så jag fick göra ett inlägg åt henne! Det finns en fluga här inne som heter JOHAN Så ni vet. sofie är mobbad för att en person inte gillar henne!! Eller vem gör det?? skoja bara. ;)

Av Amanda - 30 oktober 2011 14:48

Hejjsan Hoppsan !

Nu sitter jag på mitt rum hos anna och är med Alicia Reyes och Johennes... Dom sitter och leker med sina mobiler och jag snackar med Johan på facebook ^^

Roligt det låter hehe!

men nu ska vi se om vi kan hitta på nått xD

 

PÖSS HEJ

 

// Amanda ♥♥♥♥

Av Amanda - 30 oktober 2011 14:48

Hejjsan Hoppsan !

Nu sitter jag på mitt rum hos anna och är med Alicia Reyes och Johennes... Dom sitter och leker med sina mobiler och jag snackar med Johan på facebook ^^

Roligt det låter hehe!

men nu ska vi se om vi kan hitta på nått xD

 

PÖSS HEJ

 

// Amanda ♥♥♥♥

Av Amanda - 29 oktober 2011 20:58

Hejjsan hoppsan !
Förlåt för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp med att ha jour och fixa Phoenix till uppvisningen idag och öppet hus mm.
Igår så har det skördefest och jag var med och sjöng lite och sen var det typ disco :P
Och idag har det varit Öppet hus och så Petutställing. Gick inte så jätte bra han kom femma men han fick en roset och ett diplom. Men nu tänkte jag gå och lägga mig har varit uppe sen sju och jag mår lite dåligt och har sjukt ont i huvudet !
Pöss hej
 
// Amanda ♥♥♥♥

Av Amanda - 27 oktober 2011 09:35

  Hejjsan hoppsan !

Nu är det då torsdag ! Sorry att jag inte blogga igår men fixade Phoenix hela tiden jag var ledig.. Klippte hans klor, borsta han och så ;) Och så lånade Martina min data en stund :D

Idag ska jag plugga lite och greja med phoenix och inatt ska jag ha Smulan i mitt rum :D ♥ Mysigt värre ♥

Snart är det lunch vet inte vad dom severar som vanligt xD

Men nu ska jag plugg alite sen får vi se vad som händer :P

PÖSS HEJ

 

// Amanda ♥♥♥♥

Av Amanda - 25 oktober 2011 12:23

Hejjsan Hoppsan lillebror ;)

Nu sitter jag på mitt rum har nyss ätit.. Det var Pizza :P

Snart har jag engelska och sen efter det börjar mín vecko jour... kan ju inte direkt säga att jag är taggad menmen ....

Ikväll är det Zumba då. Så vi får se hur många det är som kommer denna gången :P

Ja men nu ska jag göra mig iordning för att gå på lektion och så :P

 

Pöss hej !     

 

// Amanda ♥♥♥♥

Presentation

Hej Jag är en 17 årig tjej som alltid har humöret på topp !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad har du för kön ?
 Tjej
 Kille

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards